Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

Γιώργος Χατζηζήσης, ευχαριστώ κόσμο και ΠΑΕ.

(Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010: Ο Γιώργος Χατζηζήσης με αντίπαλο τον Λέτο, σ' ένα από το καλύτερα παιχνίδια του με τον Πιερικό μας, απέναντι στον γηπεδούχο Παναθηναικό, για το κύπελλο Ελλάδος)

Ο Γιώργος στο
olymposgr.wordpress.com:
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε αυτόν τον υπέροχο κόσμο του Πιερικού που με στήριξε ακόμα και στις δύσκολες στιγμές, ότι είχα το έδωσα με όλη μου την ψυχή, αυτά τα χρόνια που έχω στην Κατερίνη και στον Πιερικό πέρασα τις καλύτερες ποδοσφαιρικά στιγμές μου και ο κόσμος το έχει εκτιμήσει και τους ευχαριστώ από τα βάθη τις ψυχής μου, στον Πιερικο έχω μόνο φίλους και πάλι σας ευχαριστώ όλους και θα είμαι πάντα κοντά σας. Ευχαριστώ την ΠΑΕ Πιερικός για ότι μου πρόσφερε αυτά τα χρόνια που ήμουνα στην ομάδα της Κατερίνης και με στήριξε από την πλευρά της στις δύσκολες στιγμές μου (τραυματισμός μιας χαμένης χρονιάς) τους ευχαριστώ όλους , τον Κ. Ελευθεριάδη και κ. Ντούμο, καθώς τους προπονητές και όλο το τιμ του Πιερικού, φεύγω ευχαριστημένος.

1 σχόλιο:

  1. Γιωργο κι εμεις σε ευχαριστουμε για την μεγαλη σου προσφορα στην ομαδα μας και στα ευκολα και στα δυσκολα. Ησουν απο τους πιο ποιοτικους παικτες που τα εδιναν ολα για την ομαδα και απο τους καλυτερους χαρακτηρες. Πιστευω ο ΣΦΙΠ πρεπει να σε καταταξει στους Ελληνες ποδοσφαιριστες που περασαν απο τον Πιερικο και αφησαν πολυ δουλεια. Καλυ τυχη οτι και αν κανεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή