Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

Παναγιώτης Γιαζιτζόγλου: Είμαι καλά
Πολύ καλή η εξέλιξη της μετεγχειρητικής κατάστασης του Γιώτη Γιαζιτζόγλου. Ο Κατερινιώτης ποδοσφαιριστής ανάρρωσε πλήρως και ξεκίνησε την αποθεραπεία του, ώστε όπως είπε και ο ίδιος στον Μπάμπη Πεϊδη, να επιστρέψει δυνατότερος από πριν ώστε να μπορέσει να βοηθήσει την αγαπημένη του ομάδα. Κολυμπάει καθημερινά και τηρεί ευλαβικά το πρόγραμμα που του έδωσε ο γιατρός της ομάδας Μανώλης Παπακώστας, ώστε η επιστροφή του να συνδυαστεί με την προϋπόθεση της πλήρης αποκατάστασης και την αποφυγή υποτροπής στο μέλλον. << Πάνω από όλα υγεία…Είμαι πολύ καλά, και νοιώθω έτοιμος να ξεκινήσω το τρέξιμο. Δε σου κρύβω ότι αν δε με κρατούσε ο γιατρός που με παρακολουθεί, ήδη θα άρχιζα το τρέξιμο αλλά κάνω ακριβώς ότι λέει το πρόγραμμά μου, γιατί δεν υπάρχει λόγος να βιαστούμε. Αισθάνομαι πολύ καλά, κολυμπάω πολύ και συγχρόνως δουλεύω το πόδι μου στη θάλασσα και κινούμαι έτσι ώστε όταν επιστρέψω να είμαι πολύ καλύτερα από πρίν. Θέλω όσο τίποτα να γυρίσω δυνατός, να βοηθήσω την ομάδα και υπόσχομαι τον κόσμο ότι θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να το καταφέρω. Θα πω και πάλι πάνω από όλα η υγεία, μιας και κατάλαβα καλά με τον τραυματισμό μου, ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερο αγαθό από αυτό για τον άνθρωπο.>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου