Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Γιώργος Μακρής στην Τοπική της Περίας: «Τον πρώτο λόγο έχει ο Πιερικός»



Ένας από τους ποδοσφαιριστές των οποίων έληξε το συμβόλαιο με την ΠΑΕ Πιερικός είναι ο Γιώργος Μακρής. Ένας από τους πλέον βασικούς ποδοσφαιριστές της ομάδας.

Ένας ποδοσφαιριστής που πρόσφερε πάρα πολλά. Μετά όμως την 30 Ιουνίου ο Μακρής δε θα ανήκει στον Πιερικό γιατί λήγει το συμβόλαιό του που έχει με την ομάδα της καρδιά του όπως μας είπε σε πολύ πρόσφατη, δύο εικοσιτετραώρων, δήλωσή του.

Συγκεκριμένα ο κ. Γιώργος Μακρής μας είπε:

«Θέλω να συνεχίσω στον Πιερικό γιατί είναι η ομάδα που αγαπώ και γι’ αυτό δεν απάντησα στις προτάσεις που μου έγιναν τις τελευταίες ημέρες. Τους είπα ότι προτεραιότητά μου για να συνεχίσω την καριέρα μου είναι ο Πιερικός. Θα πρέπει πρώτα να το συζητήσω με τον Πιερικό και μετά μπορούμε να συζητήσουμε».

Β.Κ: Έγινε καμία επαφή με τον Πιερικό;

Γιώργος Μακρής: Έγινε μία συνάντηση με τον Πιερικό και συζητήσαμε το ενδεχόμενο της ανανέωσης της συνεργασίας μου. Αλλά οφείλω να σας πω ότι διαφωνήσαμε στο οικονομικό γιατί απέχει πάρα πολύ από τις προτάσεις που μου έγιναν άλλα είναι και πιο κάτω από αυτά που είχα στο συμβόλαιο που λήγει σε λίγες μέρες. Θέλω να μείνω στον Πιερικό αλλά με τα οικονομικά που μου προτείνουν δε μπορώ να συνεχίσω. Θέλω να πιστεύω ότι στη νέα συνάντηση που θα έχουμε θα βρεθεί η χρυσή τομή.

Έχω συναίσθηση της οικονομικής κρίσης που περνάει η χώρα μας και μεις, όπως βέβαια και η διοίκηση του Πιερικού και θα είμαι απόλυτα θετικός σε μια νέα συνεργασία με τον Πιερικό γιατί είμαι ευχαριστημένος με την ομάδα που όπως είπα δέθηκα πάρα πολύ και θα είναι βελτιωμένη σε σύγκριση ε το ποσό του συμβολαίου μου που έληξε».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου