Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Σύγκρουσις Γιγάντων

20 σχόλια:

  1. Ο συγκεκριμένος αγώνας ανήκει φυσικά στην δεκαετία του '60.
    Θα ακολουθήσουν τις επόμενες μέρες περισσότερες λεπτομέρειες.
    Προς το παρόν ας αφήσουμε την φαντασία μας να δουλέψει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ πονηρή φωτογραφία...Δεν φοράμε εμείς τα λευκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δομάζος, άρα παιχνίδι με Παναθηναϊκό...
    Με βάζεις στη μπρίζα τώρα. Ξεκινάω το ψάξιμο...

    ΥΓ Μεγάλη ανθοδέσμη τους δώσαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΥΓ2 Το κυκλάκι στη σέντρα, όλα τα λεφτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάλλον το βρήκα...
    17 Απριλίου 1966. 21η αγωνιστική.
    Πιερικός-Παναθηναϊκός 3-1.
    Αμανατίδης, Δομάζος, και Χριστοφορίδης (2) τα γκολ.
    Σωστός ή λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ Κρόνιε, είναι πολύ πιθανό να είναι ο συγκεκριμένος αγώνας, αλλά η απάντηση αναμένεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αναμένουμε αδερφέ.
    Πληροφοριακά πάντως, τις δυο προηγούμενες χρονιές παίξαμε με λευκές εμφανίσεις. Την επομένη από αυτή που ανέφερα, παίξαμε με τις ίδιες της φωτογραφίας, οπότε πιθανόν να είναι 66-67.
    Το 67-68 παίξαμε με ριγέ.
    Το 68-69 δεν ξέρω τι φορούσαμε. Ξέρω όμως ότι ήταν η πρώτη μου "επαφή" με την ομάδα, το 1-0 που κερδίσαμε. Εφτάμισυ ετών ήμουν τότε. 29/12/68. Μόλις είχε αγοράσει ο πατέρας μου ραδιόφωνο. Εκείνα τα παλιά, με τις λυχνίες, που ήταν τεράστια, σαν μπαούλα. Είχα κάτσει εκείνη την Κυριακή, και είχα ακούσει το παιχνίδι από εκείνο το ραδιόφωνο. Ακόμα το έχω. Αν ποτέ αξιωθούμε και φιάξουμε μουσείο, θα το φέρω. Το πρώτο μου καρδιοχτύπι για την ομάδα, η πρώτη μου αγωνία. Το θυμάμαι σαν να είναι τώρα. Κι ας έχουν περάσει 42 χρόνια από τότε.
    Λοξοδρόμησα από το θέμα μας αδερφέ, αλλά δεν φταίω. Εσύ φταις, που με τσίγκλισες και έφαγα το μεσημέρι μου ψάχνοντας, κι έτσι θυμήθηκα πράματα ξεχασμένα. Να σαι καλά αδερφέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραία τα τσιγκλίσματα του Φράτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο διαιτητής του αγώνα θα δώσει την απάντηση.
    Περιμένουμε την γνωμοδότηση του ΓΙΓΑΝΤΑ Πόλυ.
    Τού 'χουμε στήσει καρτέρι γι αυτό το λόγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν φαίνεται καθαρά ο κόρακας. Αν είναι ο Ζλατάνος, τότε θα είναι το 1-0 του "ραδιοφώνου". Ο Ζλατάνος είχε αποβάλει μάλιστα τον Πόλυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το 3-1 είναι.Η Ηχώ την Τρίτη 19 Απριλίου έχει φώτο από το ματς και οι φανέλες είναι οι ίδιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και την επόμενη χρονιά είχαμε ίδιες. Το έψαξα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οριστικό!
    Δεν είναι το 3-1!
    Διαιτητής ήταν σ΄εκείνο το ματς Ρουμάνος. Εδώ ο διαιτητής έχει την ελληνική σημαία στο σήμα του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν ο διαιτητής είναι ο Τάσος Φατούρος, μιλάμε για 26 Μαρτίου 1967 που χάσαμε 2-0.
    Φατούρος, ή Ζλατάνος;
    Ή κάτι άλλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτή η φανέλα που φοράμε τί χρώμα είναι άραγε?Πράσινο,μπλε?Από περιέργεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κρόνιε, ξέρεις γιατι λυπάμαι περισσότερο? Λυπάμαι γιατί Πιερικοί οπαδοί σαν το Γιώργο δεν έχουν πρόσβαση στην σελίδα μας....Σκέψου μόνο πως αυτό το μάτς το έχει δει και θα μπορούσε να λύσει όλες τις απορίες μας.
    Προσωπικά, για Ζλατάνος δε νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το έχω σκεφτεί και εγώ αυτό.Η μόνη λύση είναι να παίρνουμε κασετοφωνάκι,να τους αραδειάζουμε φωτογραφίες και να αρχίζουν να μιλάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ενημερώνω τα μέλη και τους φίλους του Σ.Φ.Ι.Π. πως η φωτογραφία έχει κάνει ρεκόρ επισκεψιμότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Με λύπη μου δηλώνω ότι ακόμη δεν έχω διασταυρώσει την ταυτότητα του συγκεκριμένου αγώνα.
    Φανταστείτε ότι ο πρωταγωνιστής της φωτογραφίας αδυνατεί να θυμηθεί με ακρίβεια.
    Ίσως ο Λιάπης που φαίνεται στο βάθος να θυμάται καλύτερα.
    Θέλουμε περισσότερα σχόλια γι αυτόν τον αγώνα
    Περιμένουμε...
    Πιθανές περίοδοι 1966/67 ή 1968/69

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πάντως, έχω κι εγώ περιέργεια, για το χρώμα της φανέλλας. Αδερφέ μου, όποτε βρεις ξανά κάποιον παλαίμαχο, ρώτα τον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή