Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Aφιερωμένο στον Κώστα (13/01/2010, Κύπελλο Ελλάδος, ΠΑΟ -ΠΙΕΡΙΚΟΣ 2-1)

"ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ! ΠΡΙΝ 37 ΧΡΟΝΙΑ, - Ε Π Ε Λ Ε Ξ Α-, ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΙΕΡΙΚΟΣ.ΔΕΝ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΟΥΤΕ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΚΑΝΕΙΣ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ. ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΕΓΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ, ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΗΣ. ΧΘΕΣ,ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΕΝΟΙΩΣΑ ΕΝΑ ΑΠΙΘΑΝΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ.ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ.ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΣΤΗΝ ΘΥΡΑ 20 ΤΟΥ ΟΑΚΑ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΑΜΕ ΟΜΟΙΑ. ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΣΤΟΝ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥ ΧΩΡΟ, ΣΤΑ ΣΑΛΟΝΙΑ. ΤΗΝ ΜΑΓΕΙΑ ΠΩΣ ΔΕΙΧΝΩ ΣΤΟΝ ''ΑΝΩΤΕΡΟ΄΄-ΣΤΑ ΙΣΙΑ- ΠΩΣ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕΤΡΑΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ''ΚΟΛΩΝΩ''. ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΚΙ ΕΣΥ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΙ ΑΝ ΜΟΥ ΒΑΛΕΙΣ 5 ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ. ΒΟΥΡΚΩΣΑ! Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΦΟΥΛΙΔΗ, ΤΟΥ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ,ΤΟΥ ΓΙΩΤΣΑ ΚΑΙ ΟΣΩΝ ΤΙΜΗΣΑΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΕΔΩ. ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΦΙΛΑΘΛΟΙ ΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΜΕ ΛΕΠΤΟ ΑΠΟ ΤΟ 30΄ΩΣ ΤΟ 105΄ ΠΟΥ ΦΥΓΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ. ΦΥΓΑΜΕ ΑΦΟΥ ΑΓΚΑΛΙΑΣΤΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΔΡΟΜΕΙΣ-ΟΛΟΙ-ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΩΣ ΞΑΝΑΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΧΑΡΤΗ.ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΞΑΝΑΡΧΟΜΑΣΤΕ.

ΥΓ. ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΩ. ΚΑΤΕΡΙΝΙΩΤΕΣ ΓΕΜΙΣΤΕ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ. Η ΟΜΑΔΑ ΣΑΣ ΦΩΝΑΞΕ. ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΗΝ....."


*Όσες φορές διαβάζω τα παραπάνω σχόλια του Κώστα Αλεξίου, από το φόρουμ του Σ.Ο.Π., με συγκινεί το πάθος του για την ομάδα μας, η έκκληση του για ενότητα, η διαχρονική αγάπη του για τον Πιερικό μας. Πιστεύω να μην είμαι μόνος που αισθάνομαι έτσι.

3 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στο αδερφό Κώστα Αλεξίου για την μεγάλη του αγάπη προς τον Πιερικό μας.
    Κώστα, πιο Πιερικός από σένα δεν γίνεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέτοιες μορφές κερδίζουν το σεβασμό όλων μας.Ελπίζω φέτος κάποια στιγμη Κώστα να μπορέσεις να έρθεις από τους Μελανόλευκους μια βόλτα.Οι μικροί οπαδοί του Πιερικού θα κερδίσουν πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!ΕΛΠΙΖΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΒΡΕΘΩ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΛΑΝΟΛΕΥΚΟΥΣ. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή